HTML

ToPa

Friss topikok

  • Tommy: érdeklõdés hiányában........................ mondom hogy tré.. (2010.03.19. 13:51)
  • Tommy: hmm..:O (2010.03.19. 10:16)
  • Tommy: köszii^^ (2010.03.18. 19:59) Me jóidõ..
  • Tommy: %mrgreen% (2010.03.18. 19:58) A rendes....
  • Tommy: cukros bácsii.. jah nem.. sütis bácsii..:D:D (2010.03.18. 14:22) Elmondom..

Címkék

Utolsó kommentek

  • Tommy: érdeklõdés hiányában........................ mondom hogy tré.. (2010.03.19. 13:51)
  • Tommy: egeen.. setét éccaka..:P (2010.03.19. 13:38)
  • duzduzka: Még éjszaka van? :O Akkor alszom tovább... (2010.03.19. 13:38)
  • Tommy: sálálááááá......%twisted% (2010.03.19. 13:33)
  • Tommy: %mrgreen% (2010.03.19. 13:12)
  • Utolsó 20

30.
október

még afrikaa..

ToPa  |  14 komment

Ééés.. Ismét jelentkezem..

Jelentem hogy:
Meleg van, jó a víz és szuper minden..
Tegnap medencéztem csak, meg napozgattam.. Piros voltam.. de mára már barna lett..
Aztáán.. Voltam masszázson.. Igazi berber masszázs volt.. Hmm.. Na igazán jól esett.. De nagy volt mert a fejem is akarta maszirózni a csóka (pasit csk pasi maszírozhat..csajt meg csaj) és kibontatta a hajam.. megpróbálta... de a raszta közé elég nehéz beférkõzni.. igy feladta.. De jókat nevetgéltünk..
Aztán még shoppingoltam.. már csak bort akarok venni haza vinni..

Ma meg.. Ááááhh.. Úgy volt hogy szafarira megyek de változott a progi.. Rallyzni voltam.. Dzsippel.. Állati jó volt.. Homokdünéken fel-le.. Mindenfelé. Voltunk egy berber étterembe is.. Aztán vezethettem is kicsit.. Hát jó nehéz terep.. De élveztem.. Aztán a söför elvitt egy partrészre.. ilyen vad part.. Ott nincs senki.. max helyiek.. De üres volt a víz.. És akkora hullámok voltak.. pfff... Állati volt.. Meg ahogy csapkodta a sziklákat..
Csomó képet csináltam..
Aztán megmutatta hol van nekik nemzeti parkjuk.. Jaaa.. és voltam banán ültetvényen is.. meg víztározót is megnéztem.. És tök durva hogy sok homok-kö.. és közte egy banán ültetvény..
Aztán haza fele már mûútra ment a sofõr.. de mondtam neki hogy nekem nagyon tetszett a rallyzás.. igy tök jó fej volt.. lefordúlt az útról és még rallyztunk egy adagot..
Meg... Nemtom..

Ja de.. volt egy öreg berber pincércsávó az étterembe.. és bármit mondtam neki magyarul.. visszamondta.. Nagy volt..

És még nem tudom mi.. Jó volt a rallyzás nagyon..

Holnap reggel indulok Las Palmasba.. Aztén onnan este haza már.. Ennyi innen asszem. Már otthonról írok legközelebb...

cumpicsok

14 komment

süti beállítások módosítása