HTML

ToPa

Friss topikok

  • Tommy: érdeklõdés hiányában........................ mondom hogy tré.. (2010.03.19. 13:51)
  • Tommy: hmm..:O (2010.03.19. 10:16)
  • Tommy: köszii^^ (2010.03.18. 19:59) Me jóidõ..
  • Tommy: %mrgreen% (2010.03.18. 19:58) A rendes....
  • Tommy: cukros bácsii.. jah nem.. sütis bácsii..:D:D (2010.03.18. 14:22) Elmondom..

Címkék

Utolsó kommentek

  • Tommy: érdeklõdés hiányában........................ mondom hogy tré.. (2010.03.19. 13:51)
  • Tommy: egeen.. setét éccaka..:P (2010.03.19. 13:38)
  • duzduzka: Még éjszaka van? :O Akkor alszom tovább... (2010.03.19. 13:38)
  • Tommy: sálálááááá......%twisted% (2010.03.19. 13:33)
  • Tommy: %mrgreen% (2010.03.19. 13:12)
  • Utolsó 20

Ala víztározó.. Ugymond a sivatag közepén.. Szép látvány.. Rá is kellett gyújtanom ott.. Úgy élvezet nézegetni..

Ez is a sivatag közepén.. Majdnem oázis.. vagyis szerintem az.. Igazából egy banán ültetvény..
Ezeknek a banán"fáknak" akkora levele van.. pff.. Némelyiket akár takarónak is használhattam volna.. Szóval kurva jól néznek ki közelröl.. Meg olyan.. Életzöldek..

Közelebbi kép.. A termés..
Amugy furi mert náluk a banán sokkal kisebb mint nálunk.. Olyasmi mint a fülöp szigeteken.. Ilyen tenyérnyiek.. És akkor már jók..
Mini banánok..

Na.. Ismét kiszórtam egy adag képet.. Rég írtam.. Vagyis 1-2 nap kimaradt.. De volt annyi dolgom.. Ehh..
Tegnap elött 5 kocsit vezettem.. Mindenkivel cserélgettem.. Ennek az kellett kölcsön ettõl azt átvittem.. a másiknak elvittem ismi szerelõhöz.. neki szereztem csere kocsit..
Hát kész voltam.. Néha már nem tudtam melyik kocsiba mi hol van..
Azé jó volt.. Vezettem audi a8-ast, lexus luszusverdát, bmw-t, mercit, meg a mienket ugye..

Ééés.. Tegnap itthon voltam végül is.. ha úgy vesszük..
Mostam, teregettem, boltba voltam, gyógyszertárba, takarítgattam meg ilyenek..
Este jöttek értem mert egy managerrel taliztam... Pofavizit..
Vacsora, duma..
Hajnalba értem haza.. Olyan 3 körül.. De aztán csak tovább álltam még.. Lementem anyuhoz..

Jahm.. És dec.10-én Bécsbe kell mennem fotózásra.. Meg "fogadásra".. Az is csak pofavizit.. Na mindegy.. Szerintem ha idõm engedi még shoppingolni fogok kint karira már.. Mert akkor már ideje lesz...

De nyugodtan élek he.. semmi balhé meg ilyenek.. Vagy csak elfelejtem õket.. hehe..

2 komment

süti beállítások módosítása